Povestea SmartCity Solutions

Povestea din spatele soluției ePrimăria

ePrimăria este o soluție inteligentă de management al activității din cadrul instituțiilor publice, cu beneficii atât pentru angajații din administrația publică, cât și pentru cetățenii deserviți. Astăzi ePrimăria însumează peste 27 de module dedicate diverselor departamente și funcții din cadrul unei instituții publice.

În spatele ideii ePrimăria a stat experiența de 18 ani a echipei SmartCity Solutions, în colaborarea cu administrația publică locală și dorința de a aduce transformarea digitală în sectorul public și de a simplifica serviciile publice prin tehnologie.

ePrimăria a fost lansată în anul 2016, într-o formă standard, la cererea și în urma discuțiilor cu reprezentanții administrației publice.  Problemele întâlnite atunci au fost: birocrația excesivă, lipsa unui sistem centralizat de stocare a informațiilor și documentelor, procedurile interne greoaie și consumatoare de timp. Pentru aceste probleme am găsit soluții tehnice transpuse într-un program informatic ONLINE, stocat în cloud, securizat, accesibil pe bază de user și parolă.

Simplificând munca funcționariilor publici am decis să dezvoltăm mai departe soluția ePrimăria axându-ne și pe simplificarea și oferirea de servicii publice ONLINE pentru cetățeni.

În anul 2017 am încheiat un parteneriat cu Network One Distribution- LIDERUL PIEȚEI DE DISTRIBUȚIE ELECTRO-IT DIN ROMÂNIA, pentru promovarea soluției prin rețeaua de parteneri la nivel național. În același an am primit recunoașterea Microsoft la nivel național datorită inovației aduse sectorului public din România și a penetrarii administrației publice locale cu soluții bazate pe tehnologie CLOUD/AZURE.

La sfârșitul anului 2017 ePrimăria înseamnă o platformă integrată și completă, care acoperă munca zilnică a funcționarilor publici din instituții. Pentru a ne adapta mărimii Primăriei și specificului/problemelor am creat 4 pachete de achiziționare a soluției ePrimăria în variantele Standard, Lite, Gold și Premium.

Modulele integrate în conceptul ePrimăria sunt:

  • Registratură electronică și registre secundare
  • Email
  • Documente tipizate
  • Hotărâri, Dispoziții, Situații financiare, Declarații de avere și de interese, Petiții, Monitorul oficial local
  • Acces Info
  • Achiziții
  • Concedii
  • Contracte
  • Juridic
  • Legislație
  • Parc Auto
  • Control intern managerial
  • Anunțuri de interes public
  • Pontaje, Înlocuitori
  • Sarcini, Proiecte, Devize etc.

Tot în anul 2017 am ajuns cu o parte din echipa fantastică SmartCity Solutions la evenimentul Microsoft Summit, unde soluția ePrimăria a fost prezentată în cadrul unui panel de discuții privind inovația și trendul transformării digitale în România.

Anul 2018 a venit cu noi provocări, cu noi colegi, cu o echipă bine închegată și cu noi funcții ale soluției ePrimăria, în diverse versiuni și pachete. Cert este că nu ne-am oprit din experimentat și dezvoltat soluția pentru a o aduce mai aproape de nevoile administrației publice locale din România.

Anul curent, 2019 înseamnă pentru noi:

  • colaborarea cu peste 130 de PRIMĂRII și peste 3900 de funcționari publici din România
  • implementarea soluției în județele: Sibiu, Brașov, Hunedoara, Alba, Mureș, Harghita, Argeș, Cluj
  • integrări cu GIS (sistem informațional geografic) , Chat Bot, zboruri cu drone, realizarea de OrtFotoPlanuri, integrarea unui Asistent Personal pentru managementul instituțional, eliberarea de certificate fiscale și adeverințe, automat la orice oră, ocr-izarea documentelor și iluminat public inteligent și nu ne vom opri aici pentru că pasiunea pentru tehnologie și inovație este adânc înrădăcinată în cultura companiei SmartCity Solutions.
  • Rețea de PARTENERI în continuă dezvoltare
  • departament de marketing care sprijină răspândirea ideei de evoluție și revoluție a administrației public locale

 

%

Susținem transformarea digitală a sectorului public din România!

Misiunea noastră ca echipă este de a promova soluțiile inteligente și de a transforma modul de lucru al funcționariilor publici și interacțiunea dintre cetățeni și stat prin:

  • simplificare
  • inovație
  • transparență
  • digitalizare
  • reducere costuri
  • progres
Ana Ionică

  • Creșterea transparenței instituțiilor publice 100% 100%
  • Devoltarea serviciilor publice online 100% 100%
  • Mai puține cozi la ghișee 88% 88%
  • Mai puțini factori de stres 98% 98%
  • Reducerea birocrației 95% 95%
  • Creșterea calității sectorului public 94% 94%
  • Optimizarea cheltuielilor banului public 85% 85%

Oferim soluții personalizate  de la A la Z pentru sectorul public!

De la Control intern managerial, la Registratură electronică și flux de documente.

De la depunere documente online la eliberare automată online Adeverințe, Certificate fiscale și alte documente.

De la integrare soft taxe și impozite, registrul agricol, comtabilitate la GIS și Chat Bot.

Contact

Adresă

Sibiu

Strada Paris nrr 35

Email

contact@citymanager.online

Telefon

036910 11 11

Solicită PREZENTARE DEMO ePrimăria